Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PRoto dla Newserii. Niewłaściwa reakcja na kryzys w mediach społecznościowych może go pogłębić. w pierwszych tygodniach 2018 roku w mediach społecznościowych można było zaobserwować kilka kryzysów z udziałem firm. jeden z nich dotyczył pensjonatu willa karpatia. przedstawiciele facebookowej strony obiektu w obraźliwy sposób odpowiedzieli na negatywną opinię dodaną przez jedną z niezadowolonych klientek. kobieta została porównana przez nich do ostatniego żebraka, zarzucono jej organizowanie libacji, a o jej alkoholowych preferencjach miało świadczyć zdjęcie profilowe z czerwonym nosem. publiczną dyskusję przedstawicieli pensjonatu z niezadowoloną klientką szybko nagłośnili internauci, a to wywołało lawinę kolejnych negatywnych opinii publikowanych w sieci na temat willi karpatia. „właścicielka obiektu wydała trzy oświadczenia w tej sprawie, przeprosiła za zaistniałą sytuację i powiedziała, że zamierza zakończyć współpracę z osobą, która odpowiadała za komunikację w mediach społecznościowych. w międzyczasie do sieci wyciekło nagranie rozmowy telefonicznej właścicielki, które mogło podawać w wątpliwość szczerość pierwszego z jej oświadczeń. ostatecznie kobieta poinformowała, że nie będzie już więcej publicznie komentować sprawy, ponieważ niezadowolona klientka postanowiła skierować ją do sądu” – mówi agencji informacyjnej newseria biznes paulina piotrowska, młodszy redaktor proto.pl. eksperci ds. komunikacji kryzysowej, których redakcja proto.pl poprosiła o komentarz , podkreślają, że w sytuacjach, kiedy marka spotyka się z krytyką ze strony niezadowolonych klientów, jej przedstawiciele powinni przede wszystkim zachować spokój i odnieść się do problemu w sposób merytoryczny i pozbawiony emocji. (pp).
W pierwszych tygodniach 2018 roku w mediach społecznościowych można było zaobserwować kilka kryzysów z udziałem firm. Jeden z nich dotyczył pensjonatu Willa Karpatia. Przedstawiciele facebookowej strony obiektu w obraźliwy sposób odpowiedzieli na negatywną opinię dodaną przez jedną z niezadowolonych klientek. Kobieta została porównana przez nich do ostatniego żebraka, zarzucono jej organizowanie libacji, a o jej alkoholowych preferencjach miało świadczyć zdjęcie profilowe z czerwonym nosem. Publiczną dyskusję przedstawicieli pensjonatu z niezadowoloną klientką szybko nagłośnili internauci, a to wywołało lawinę kolejnych negatywnych opinii publikowanych w sieci na temat Willi Karpatia.
„Właścicielka obiektu wydała trzy oświadczenia w tej sprawie, przeprosiła za zaistniałą sytuację i powiedziała, że zamierza zakończyć współpracę z osobą, która odpowiadała za komunikację w mediach społecznościowych. W międzyczasie do sieci wyciekło nagranie rozmowy telefonicznej właścicielki, które mogło podawać w wątpliwość szczerość pierwszego z jej oświadczeń. Ostatecznie kobieta poinformowała, że nie będzie już więcej publicznie komentować sprawy, ponieważ niezadowolona klientka postanowiła skierować ją do sądu” – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Paulina Piotrowska, młodszy redaktor PRoto.pl.
Eksperci ds. komunikacji kryzysowej, których redakcja PRoto.pl poprosiła o komentarz, podkreślają, że w sytuacjach, kiedy marka spotyka się z krytyką ze strony niezadowolonych klientów, jej przedstawiciele powinni przede wszystkim zachować spokój i odnieść się do problemu w sposób merytoryczny i pozbawiony emocji.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PRoto dla Newserii. Niewłaściwa reakcja na kryzys w mediach społecznościowych może go pogłębić. w pierwszych tygodniach 2018 roku w mediach społecznościowych można było zaobserwować kilka kryzysów z udziałem firm. jeden z nich dotyczył pensjonatu willa karpatia. przedstawiciele facebookowej strony obiektu w obraźliwy sposób odpowiedzieli na negatywną opinię dodaną przez jedną z niezadowolonych klientek. kobieta została porównana przez nich do ostatniego żebraka, zarzucono jej organizowanie libacji, a o jej alkoholowych preferencjach miało świadczyć zdjęcie profilowe z czerwonym nosem. publiczną dyskusję przedstawicieli pensjonatu z niezadowoloną klientką szybko nagłośnili internauci, a to wywołało lawinę kolejnych negatywnych opinii publikowanych w sieci na temat willi karpatia. „właścicielka obiektu wydała trzy oświadczenia w tej sprawie, przeprosiła za zaistniałą sytuację i powiedziała, że zamierza zakończyć współpracę z osobą, która odpowiadała za komunikację w mediach społecznościowych. w międzyczasie do sieci wyciekło nagranie rozmowy telefonicznej właścicielki, które mogło podawać w wątpliwość szczerość pierwszego z jej oświadczeń. ostatecznie kobieta poinformowała, że nie będzie już więcej publicznie komentować sprawy, ponieważ niezadowolona klientka postanowiła skierować ją do sądu” – mówi agencji informacyjnej newseria biznes paulina piotrowska, młodszy redaktor proto.pl. eksperci ds. komunikacji kryzysowej, których redakcja proto.pl poprosiła o komentarz , podkreślają, że w sytuacjach, kiedy marka spotyka się z krytyką ze strony niezadowolonych klientów, jej przedstawiciele powinni przede wszystkim zachować spokój i odnieść się do problemu w sposób merytoryczny i pozbawiony emocji. (pp).