Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PRoto dla Newserii. Grudzień 2017 i styczeń 2018 w mediach społecznościowych. facebook zmienia algorytm pozycjonujący treści w newsfeedzie użytkowników. pierwszeństwo będą miały posty , którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. serwis zuckerberga chce też walczyć z postami, których celem jest jedynie zachęcanie użytkowników do interakcji. „zgodnie z zapowiedzią marka zuckerberga facebook chce teraz kłaść większy nacisk na relacje międzyludzkie. w związku z tym posty publikowane przez znajomych, rodzinę czy grupy będą wyświetlać się w news feedzie wyżej niż te dodawane przez strony, czyli m.in. przez marki lub wydawców” – mówi agencji newseria biznes paulina piotrowska, redaktor proto.pl. (red).
Facebook zmienia algorytm pozycjonujący treści w Newsfeedzie użytkowników. Pierwszeństwo będą miały posty, którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. Wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. Serwis Zuckerberga chce też walczyć z postami, których celem jest jedynie zachęcanie użytkowników do interakcji.
„Zgodnie z zapowiedzią Marka Zuckerberga Facebook chce teraz kłaść większy nacisk na relacje międzyludzkie. W związku z tym posty publikowane przez znajomych, rodzinę czy grupy będą wyświetlać się w news feedzie wyżej niż te dodawane przez strony, czyli m.in. przez marki lub wydawców” – mówi agencji Newseria Biznes Paulina Piotrowska, redaktor PRoto.pl. (red)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PRoto dla Newserii. Grudzień 2017 i styczeń 2018 w mediach społecznościowych. facebook zmienia algorytm pozycjonujący treści w newsfeedzie użytkowników. pierwszeństwo będą miały posty , którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. serwis zuckerberga chce też walczyć z postami, których celem jest jedynie zachęcanie użytkowników do interakcji. „zgodnie z zapowiedzią marka zuckerberga facebook chce teraz kłaść większy nacisk na relacje międzyludzkie. w związku z tym posty publikowane przez znajomych, rodzinę czy grupy będą wyświetlać się w news feedzie wyżej niż te dodawane przez strony, czyli m.in. przez marki lub wydawców” – mówi agencji newseria biznes paulina piotrowska, redaktor proto.pl. (red).