poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPRoto i InterContinental zapraszają na pierwsze z cyklu spotkań Dialog PR

PRoto i InterContinental zapraszają na pierwsze z cyklu spotkań Dialog PR

26 października br. o godzinie 18:00 w klubie Hemisphere Hotelu InterContinental w Warszawie rozpocznie się cykl spotkań Dialog PR. Jego organizatorami są wortal PRoto i hotel InterContinental, a głównym partnerem merytorycznym jest Instytut Monitorowania Mediów. Inauguracyjne spotkanie będzie obejmować dwa panele dyskusyjne: „Najciekawsze wydarzenia na polskiej scenie PR w pierwszym roku działania PRoto” oraz „Język public relations – wyniki sondażu eksperckiego PRoto”.
Dyskusję poprowadzi Mateusz Zmyślony z firmy Eskadra Promarket. O najciekawszych wydarzeniach w branży opowiedzą: Ryszard Solski, dyrektor generalny agencji Sigma International (Poland) Ltd; dr Wojciech Budzyński, pracownik naukowy Instytutu Marketingu Międzynarodowego SGH; Rafał Werczyński, Account Leader w Estimage PR oraz Przemysław Mitraszewski, niezależny specjalista PR.
Z kolei o języku public relations dyskutować będą: Piotr Czarnowski, prezes agencji First Public Relations; Vadim Makarenko, reporter Gazety Wyborczej; Tomasz Trabuć, PR Manager Provident Polska SA; Jacek Warchala, doktor habilitowany na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach; Marcin Malinowski, rzecznik prasowy Grupy Wydawniczej INFOR SA.

Celem cyklu spotkań DIALOG PR jest skupienie uwagi środowiska public relations w Polsce na bieżących wydarzeniach istotnych dla rozwoju i edukacji branży. Pragniemy stworzyć możliwość wymiany poglądów PR-owców na temat konkretnych wydarzeń, które mogą być dobrym przykładem lub przestrogą. Spotkania mają na celu podjęcie dynamicznej dyskusji o tym, co ważne, intrygujące, z czego możemy nabyć cenne doświadczenia.

ORGANIZATORZY

Wortal PRoto.pl
PRoto jest polskim wortalem tematycznym dedykowanym środowisku public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie. Współpracuje na stałe z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. Użytkownicy znajdują w nim informacje z branży PR z kraju i ze świata, przegląd mediów oraz komentarze elity polskiego PR-u. PRoto to również interaktywna platforma komunikacyjna pozwalająca na kontakt pomiędzy ludźmi z tego środowiska, przedstawienie opinii o książkach, itd. Do zarejestrowanych użytkowników wysyłany jest również bezpłatny newsletter zawierający między innymi podsumowanie wydarzeń ze świata PR, przegląd mediów i artykuły. Twórcą wortalu jest Instytut Monitorowania Mediów.

Hotel InterContinental Warszawa
Hotel InterContinental Warszawa jest prestiżowym hotelem mieszczącym się w samym sercu dynamicznie rozwijającej się stolicy Polski. Wyróżnia się zarówno swoją architekturą, jak i bogatą ofertą usług doskonale dostosowanych do oczekiwań nawet najbardziej wymagających gości. InterContinental Warszawa oferuje pięciogwiazdkowe pokoje gościnne oraz luksusowo wyposażone apartamenty mieszkalne z aneksem kuchennym. Hemisphere Bar & Eatery to autentyczny lokal w nowojorskim stylu, jedno z ulubionych miejsc spotkań oraz stylowe miejsce rozrywki. Dzięki jego wszechstronności, służy za miejsce spotkań biznesowych, a także jako sala koncertów jazzowych zespołów polskich i kubańskich.

Partner DiALOG PR

Instytut Monitorowania Mediów
Instytut Monitorowania Mediów jest liderem na polskim rynku monitoringu mediów. Od 1999 roku realizuje zamówienia wielu klientów, tworząc dla nich indywidualne serwisy informacyjne, analizy przekazów mediowych oraz raporty wizerunkowe. IMM monitoruje 500 tytułów prasowych, stacje telewizyjne, wybrane programy rozgłośni radiowych oraz polskie zasoby Internetu. Usługi IMM są cenione przez szefów firm, a także przez specjalistów z dziedziny marketingu i public relations. Jakość działań IMM potwierdza członkostwo w prestiżowej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), zrzeszającej ok. 80% firm z międzynarodowego przemysłu monitoringu mediów. Od kilku lat IMM jest zaangażowany jest w działania CSR (corporate social responsibility). Oprócz samodzielnej realizacji programu społecznej odpowiedzialności biznesu, Instytut wspiera działania Forum Odpowiedzialnego Biznesu na rzecz promowania etyki w biznesie i CSR. Instytut jest również partnerem Polskiej Akcji Humanitarnej, organizacji studenckiej AIESEC i Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj