27 maja w SKWERZE, filii Fabryki Trzciny, mieszczącej się na Krakowskim Przedmieściu 60A, już po raz czwarty rozdano nagrody branży PR – PRotony 2010. Na ceremonię wręczenia nagród przybyło ponad 200 specjalistów aktywnie działających w public relations. Galę prowadził Artur Orzech, gwiazda radiowej Trójki. W poszczególnych kategoriach zwyciężyli…
W kategorii „Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR” nagrodę z rąk Jerzego Olędzkiego, profesora nadzwyczajnego Uniwersytetu Warszawskiego odebrał Dariusz Tworzydło z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Zwycięzcą w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” został Andrzej Godewski z Weber Shandwick. Wyróżnienie osobie zastępującej go na Gali wręczał Piotr Czarnowski, szef agencji First PR.
W kategorii: „Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” zwyciężył Marcin Kaszuba z firmy Ernst&Young. Nagrodę w tej kategorii wręczała Anna Rostkowska z firmy badawczej TNS OBOP, która odbierała tę nagrodę razem z Mateuszem Galicą i Kariną Kędzierską w roku ubiegłym.
PRotona 2010 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej” przyznano Ilonie Piątek i Michałowi Świderskiemu ze Stowarzyszenia Przyjaciół INTEGRACJI. Nagrodę wręczała Agnieszka Sznyk-Basałyga, która w zeszłym roku odbierała nagrodę w tej kategorii za pracę na rzecz organizacji WWF.
W kategorii „Rzecznik prasowy” zwyciężyła Ivetta Biały z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie. Nagrodę odbierała z rąk Dawida Piekarza z byłego rzecznika PKN Orlen, zeszłorocznego laureata PRotonów.
W kategorii „Nagroda publiczności” zwyciężył Andrzej Godewski z Weber Shandwick. Nagrodę wręczała dyrektor wydawnicza PRoto.pl Marianna Lutomska.
Najlepszy rzecznik w tym roku dostał od firmy Samsung 52-calową plazmę, najlepszy nagrodzony w konkursie Nagrodą Publiczności – netbooka, a wszyscy zwycięzcy – aparaty cyfrowe.
Pragniemy serdecznie podziękować wszystkim Partnerom i Sponsorom konkursu, zwłaszcza współorganizatorowi Centrum Artystycznemu Fabryka Trzciny, sponsorom – Instytutowi Monitorowania Mediów, firmie Samsung, browarowi Kompania Piwowarska, partnerowi – Studiu Supra, które wspierało wydarzenie od strony poligraficznej. Dziękujemy także patronom medialnym – magazynowi Brief oraz radiu PiN. Szczególne zaś podziękowania składamy firmie Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, która podjęła się po raz kolejny trudu pełnienia roli audytora konkursu.