Znamy już nazwiska nominowanych w ósmej edycji konkursu branży public relations – PRotony 2014, organizowanego przez redakcję portalu PRoto.pl.
Nominowani (kolejność alfabetyczna w obrębie kategorii):
Kategoria: osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Joanna Pruszyńska-Witkowska, Headlines Porter Novelli
Szymon Sikorski, Publicon
Ryszard Solski, Solski Burson-Marsteller
Kategoria: osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes-Benz Polska
Michał Macierzyński, PKO BP
Ewa Zdrojowy, Anna Łukawska, Paulina Teperek, Zespół “Grasz o staż” w PwC
Kategoria: rzecznik prasowy
Marcin Gruszka, PLAY
Katarzyna Nowicka, Centrum Nauki Kopernik
Przemysław Przybylski, Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”
Kategoria: osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską
Ewa Hope, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Zbigniew Lazar, Polskie Stowarzyszenie Public Relations/ModernCorp
Jacek Trębecki, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Kategoria: osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznej
Marcin Kaszuba, Przemysław Kuk, Leszek Zemke, Narodowy Bank Polski
Rafał Kiewisz, Departament Koordynacji Promocji, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Paulina Świątek, Filmoteka Narodowa
Kategoria: osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji
Krzysztof Dobies, Anna Orzech, Karolina Rojek, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
Łukasz Kościuczuk, Kierownik Działu Fundraisingu i Promocji Fundacji SYNAPSIS, Olga Świeża (doradztwo merytoryczne), Joanna Grochowska (doradztwo merytoryczne), Fundacja SYNAPSIS
Jakub Marczyński, Stowarzyszenie Wiosna org. akcji Szlachetna Paczka
Kategoria: osoba/zespół debiutująca w PR
Justyna Jesionek, Klaudia Lasocka, Weronika Śmieja, Pan Pikto
Karol Król, Polskie Towarzystwo Crowdfundingu / Crowdfunding.pl
Maciej Marcisz, Business&Culture
Krystian Stopka, Stowarzyszenie WIOSNA
Kategoria: osoba/zespół ds. kampanii w social mediach
Michał Górecki, Freelancer
Natalia Hatalska, http://hatalska.com
Adam Marzec, Tytus Klepacz, Mikołaj Sadowski, 180heartbeats + JUNG v. MATT
Zwycięzców poznamy na Gali wręczenia nagród 12 czerwca w Teatrze Syrena, który mieści się przy ul. Litewskiej 3 w Warszawie. Nominowanych wskazali w głosowaniu członkowie (224 osoby) Akademii Ekspertów Public Relations. Wyniki głosowania AEPR dostarczyła Kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu.
Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji jest Teatr Syrena. Patronami medialnymi konkursu są magazyny Harvard Business Review, EGO, Marketing w Praktyce i Brief, Dziennik Gazeta Prawna, radio PiN oraz portale: Biznes.pl i GoldenLine.
Partnerem konkursu jest drukarnia Studio Supra.
Partnerami Gali wieńczącej są Polish Vodka Association, Dom Wina, Książęce, Grolsh, Goodie Foodie, Rent Design, Fabrica de Pasjone, 16na9, Sony, statuetkiszklane.pl i M-DUO Models.
Przyjaciółmi konkursu zostały ponadto programy konferencyjne Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany.
Gala jest wydarzeniem zamkniętym. Dla osób, które nie otrzymały zaproszenia istnieje możliwość wykupienia zaproszeń. Więcej informacji znajdą Państwo tutaj
Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.