czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPRotony 2014 - nazwiska osób nominowanych!

PRotony 2014 – nazwiska osób nominowanych!

Znamy już nazwiska nominowanych w ósmej edycji konkursu branży public relations – PRotony 2014, organizowanego przez redakcję portalu PRoto.pl.

Nominowani (kolejność alfabetyczna w obrębie kategorii):

Kategoria: osoba/zespół w firmie PR-owskiej

Joanna Pruszyńska-Witkowska, Headlines Porter Novelli

Szymon Sikorski, Publicon

Ryszard Solski, Solski Burson-Marsteller

Kategoria: osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji

Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes-Benz Polska

Michał Macierzyński, PKO BP

Ewa Zdrojowy, Anna Łukawska, Paulina Teperek, Zespół “Grasz o staż” w PwC

Kategoria: rzecznik prasowy

Marcin Gruszka, PLAY

Katarzyna Nowicka, Centrum Nauki Kopernik

Przemysław  Przybylski, Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”

Kategoria: osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską

Ewa Hope, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Zbigniew Lazar, Polskie Stowarzyszenie Public Relations/ModernCorp

Jacek Trębecki, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Kategoria: osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznej

Marcin Kaszuba, Przemysław Kuk, Leszek Zemke, Narodowy Bank Polski

Rafał Kiewisz, Departament Koordynacji Promocji, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Paulina Świątek, Filmoteka Narodowa

Kategoria: osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji

Krzysztof Dobies, Anna Orzech, Karolina Rojek, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Łukasz Kościuczuk, Kierownik Działu Fundraisingu i Promocji Fundacji SYNAPSIS, Olga Świeża (doradztwo merytoryczne), Joanna Grochowska (doradztwo merytoryczne), Fundacja SYNAPSIS

Jakub  Marczyński, Stowarzyszenie Wiosna org. akcji Szlachetna Paczka

Kategoria: osoba/zespół debiutująca w PR

Justyna  Jesionek, Klaudia Lasocka, Weronika Śmieja, Pan Pikto

Karol Król, Polskie Towarzystwo Crowdfundingu / Crowdfunding.pl

Maciej Marcisz, Business&Culture

Krystian Stopka, Stowarzyszenie WIOSNA

Kategoria: osoba/zespół ds. kampanii w social mediach

Michał Górecki, Freelancer

Natalia Hatalska, http://hatalska.com

Adam  Marzec, Tytus Klepacz, Mikołaj Sadowski, 180heartbeats + JUNG v. MATT

Zwycięzców poznamy na Gali wręczenia nagród 12 czerwca w Teatrze Syrena,  który mieści się przy ul. Litewskiej 3 w Warszawie. Nominowanych wskazali w głosowaniu członkowie (224 osoby) Akademii Ekspertów Public Relations. Wyniki głosowania AEPR dostarczyła Kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu.

Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji jest Teatr Syrena. Patronami medialnymi konkursu są magazyny Harvard Business Review, EGO, Marketing w Praktyce i Brief, Dziennik Gazeta Prawna, radio PiN oraz portale: Biznes.pl i GoldenLine.

Partnerem konkursu jest drukarnia Studio Supra.

Partnerami Gali wieńczącej są Polish Vodka Association, Dom Wina, Książęce, Grolsh, Goodie Foodie, Rent Design, Fabrica de Pasjone, 16na9, Sony, statuetkiszklane.pl i M-DUO Models.

Przyjaciółmi konkursu zostały ponadto programy konferencyjne Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany.

Gala jest wydarzeniem zamkniętym. Dla osób, które nie otrzymały zaproszenia istnieje możliwość wykupienia zaproszeń. Więcej informacji znajdą Państwo tutaj

Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj