Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 27 maja, 2025
Strona głównaAktualnościPRoto dla Newserii. Kryzysy wizerunkowe dotyczą nie tylko firm

PRoto dla Newserii. Kryzysy wizerunkowe dotyczą nie tylko firm

We wrześniu 2017 roku z falą negatywnych komentarzy zetknęli się też przedstawiciele blogosfery i vlogosfery.

„Kryzysy w social mediach dotyczą nie tylko marek, lecz także przedstawicieli blogosfery i vlogosfery. Tak było w przypadku Mamy Ginekolog, która zamieściła na swoim Facebooku link do zbiórki dla kobiety chorej na raka. Okazało się, że w opisie tej zbiórki znalazły się informacje o terapii, która zaliczana jest do metod medycyny alternatywnej. Pojawiły się negatywne opinie. Komentujący stwierdzili, że jako lekarz kobieta nie powinna zamieszczać tego typu wpisów i podważyła tym samym swoją wiarygodność i kompetencje” – zauważa w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Małgorzata Baran, redaktor PRoto.pl.

Z krytyką internautów w ubiegłym miesiącu musieli się także zmierzyć polska marka odzieżowa Pan tu nie stał, która wprowadziła do sprzedaży koszulkę z napisem „Dziewucha”, oraz Lidl – w związku z usunięciem krzyży ze zdjęć na opakowaniach produktów. Pozytywnie zaskoczyła zaś Ikea, która w lubelskim sklepie w miejsce nadgryzionych plastikowych jabłek umieściła skrzynki z prawdziwymi owocami, którymi klienci mogli się częstować za darmo. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj