Provident Polska wybrał agencję do całościowej obsługi działań PR. To Lighthouse Consultants. Umowa obejmuje usługi w zakresie PR-u korporacyjnego, doradztwa strategicznego, relacji z mediami, komunikacji programów społecznej odpowiedzialności biznesu oraz wsparcia w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Agencja Lighthouse Consultants została wybrana w drodze dwuetapowego przetargu. Do udziału w przetargu zaproszono szesnaście agencji. W pierwszym etapie swoje oferty zaprezentowało osiem agencji, z których dwie zakwalifikowano do finalnej tury rozmów.
Wcześniej agencja Lighthouse Consultants współpracowała już z Providentem w 2009,
a zakres współpracy obejmował doradztwo komunikacyjne w obszarze CSR.
Obsługą klienta zajmuje się kilkuosobowy zespół, którym kieruje Przemysław Skory, account manager. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Dotychczas komunikacją korporacyjną Provident Polska zajmował się samodzielnie. (kk)