poniedziałek, 13 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościProwokacyjna kampania TBWA i AMS na starcie

Prowokacyjna kampania TBWA i AMS na starcie

Agencja TBWA i firma reklamy zewnętrznej AMS zainicjowały wspólnie kampanię antynikotynową. Jej celem jest sprowokowanie dyskusji społecznej wokół tematu palenia tytoniu. Reklama ukaże się na nośnikach firmy AMS w największych miastach Polski. Prowokacyjne hasło kampanii „Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal więcej” pojawi się na billboardach, citylightach i backlightach oraz na autobusach w Łodzi, Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu, a od września także w Warszawie. „Z doświadczenia wiemy, że prowokacyjne kampanie najskuteczniej oddziałują na społeczeństwo. Mamy nadzieję, że i tym razem uda się nam wzbudzić społeczną debatę wokół problemu uzależnienia od nikotyny i jego skutków” – przyznaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director, TBWATelescope. „Kampania składa się z kilku ingredientów: troszkę straszenia, troszkę zawstydzenia, nieco szyderstwa i bezpośredniości by każdy wziął do siebie i dużo przewrotnego humoru by wsiąknęło głęboko” – dodaje Bartek Bartoszek, Dyrektor Kreatywny, TBWAWarszawa.


Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj