niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPrzemysław Alberski dołączył do TOTALbet

Przemysław Alberski dołączył do TOTALbet

W sierpniu 2022 roku Przemysław „Albert” Alberski został dyrektorem marketingu TOTALbet, zakładów bukmacherskich.

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii marketingowo-komunikacyjnej, współpracę z zarządem oraz pozostałymi managerami, a także za rozwój wizerunku firmy na polskim rynku oraz działania PR.

Ma ponadczternastoletnie doświadczenie pracy w marketingu. Przed dołączeniem do TOTALbet pracował w funduszu Private Equity Solter Capital oraz sklepie piłkarskim Zgoda FC, którego był pomysłodawcą oraz współwłaścicielem.

Równolegle przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora operacyjnego w spółkach Anny Lewandowskiej, gdzie był odpowiedzialny m.in. za uruchomienie takich brandów jak Phlov by Anna Lewandowska czy cateringu dietetycznego Supermenu.

Poprzednio dyrektorem marketingu był Dawid Synówka. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj