Agencja Interaktywna Chariot oraz Bogdan Węgrzynek z grupy MENU, do której Chariot należy, odpowiadają za PR oraz marketing Przemysława Salety.
Agencja Chariot z marketingiem okołosportowym związana jest od wielu lat. Na swoim koncie ma kilkanaście kampanii zrealizowanych dla sportowców, producentów sprzętu sportowego i suplementów diety. Z kolei Bogdan Węgrzynek jest właścicielem MENU group, organizował wiele wydarzeń społeczno-kulturalnych, między innymi Międzynarodowe Forum Wydarzeń Sportowych.
„Jako że nasza firma zajmuje się w większości kampaniami on-line, opracowaliśmy kilka propozycji wykorzystania wizerunku Przemka właśnie w internecie. Propozycje zostały przyjęte, a 8 grudnia padło sakramentalne »tak«. Z samym Przemkiem Saletą mieliśmy już szansę współpracować przy nagraniu jednej z edycji RadioKoksu. Przemek był gościem Roberta i Michała na kilka dni przed premierową walką Koksa w MMA ATTACK 2” – zdradza PRoto.pl Jakub Rydwański, CEO & creative director. Kontrakt jest ważny na czas nieokreślony.(es)