sobota, 17 maja, 2025
Strona głównaAktualnościPrzepis na dobry biuletyn

Przepis na dobry biuletyn

W Pulsie Biznesu można przeczytać o tym, jak stworzyć rzetelny i ciekawy biuletyn firmowy. Wydawnictwa firmowe w sposób dość istotny mogą przyczynić się do lepszej komunikacji przedsiębiorstwa z pracownikami, kontrahentami a także klientami. „(…) biuletyny niejednokrotnie okazują się skuteczniejszą od reklamy formą promocji” – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający agencji Agape, specjalizującej się w przygotowaniu biuletynów firmowych.
W przypadku wydawnictw wewnętrznych warto pamiętać o tym, aby zawierały jak najwięcej istotnych informacji, dzięki czemu ich czytelnicy będą mogli w sposób kompetentny reprezentować firmę na zewnątrz. Publikacje powinny być zgodne z wizerunkiem firmy, co podkreślić może odpowiednia szata graficzna. Duże i czytelne tytułu, śródtytuły i zdjęcia nadadzą biuletynom większą atrakcyjność. Decydując się na określoną formę biuletynu warto również zwrócić uwagę na to, czego oczekuje grupa docelowa. Biuletyny zewnętrznych główny nacisk należy kłaść nie tylko na informowanie o aktualnych wydarzeniach, ale i edukację dotyczącą danych produktów. (jk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj