poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności„Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”. Ruszyła akcja promująca certyfikowaną...

„Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”. Ruszyła akcja promująca certyfikowaną żywność ekologiczną

W maju 2024 roku poinformowano o starcie kampanii Polskiej Izby Żywności Ekologicznej „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2” promującej certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Za całościową realizację akcji odpowiada agencja M&CC.

Kampania, która ruszyła w kwietniu 2024 roku, ma na celu budowanie świadomości na temat tego, czym jest unijny system jakości rolnictwa ekologicznego, a także jakie płyną z niego korzyści dla konsumentów, środowiska oraz klimatu. Według agencji, zwiększenie rozpoznawalności systemu posłuży podnoszeniu konkurencyjności ekologicznych produktów spożywczych. 

Pierwsza edycja kampanii, która rozpoczęła się w 2022 roku, sprawiła, że zwiększyła się rozpoznawalność Euroliścia, unijnego symbolu umieszczanego na opakowaniach certyfikowanych produktów ekologicznych. Odsetek konsumentów kojarzących logo Euroliścia wśród odbiorców kampanii, pokolenia Z i milenialsów wzrósł bowiem z 54,2 proc. do 67,7 proc. – czytamy w komunikacie prasowym. 

W czerwcu 2024 roku podczas konferencji prasowej zostaną zaprezentowane misja oraz cele projektu. Kampania będzie promowana za pomocą m.in. telewizji, prasy, marketingu contentowego i natywnego na portalach horyzontalnych, influencer marketingu, kampanii display, social mediów, SEM i SEO, a także na targach branżowych. Działania mają potrwać do marca 2026 roku.

Za realizację akcji po stronie agencji odpowiada Agnieszka Oryszczyn, Account Manager. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj