Bank Gospodarstwa Krajowego planuje kampanię wizerunkową w mediach społecznościowych w związku ze swoimi 95 urodzinami. Instytucja organizuje więc przetarg o budżecie 195 121 zł brutto. Agencje mogą składać oferty do 9 kwietnia 2019 roku do godziny 11.00.
Jak informuje w ogłoszeniu instytucja, wygrany podmiot będzie odpowiedzialny za przygotowanie i kompleksowe zrealizowanie kampanii w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku, LinkedInie czy Twitterze). Jej głównym celem ma być wzmocnienie wizerunku BGK jako instytucji, której misją jest „wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego Polski”. Bank chce dotrzeć ze swoim przekazem do przedstawicieli mikro, małych i średnich firm oraz osób zainteresowanych przedsiębiorczością.
Oferenci muszą wnieść wadium w wysokości 1000 zł. Będą nim związani przez 60 dni. Wygrana agencja ma zrealizować zlecenie od 5 maja do końca 2019 roku.
Wszystkie informacje dostępne są na platformie zakupowej BGK. (mp)