Instytut Żywności i Żywienia szuka wykonawcy działań public relations na użytek projektu edukacyjnego „Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej” (NCEŻ), którego celem jest zwiększanie świadomości rodzin w zakresie zdrowego żywienia oraz aktywności fizycznej. Całkowita wartość zamówienia to 135 tys. zł (bez VAT).
Zleceniodawca będzie oczekiwać od zwycięskiej firmy przygotowania i realizacji strategii komunikacji, która ma:
– propagować przeznaczenie i rolę społeczną Centrum Dietetycznego Online NCEŻ (umożliwia ono bezpłatny dostęp do porad dietetycznych),
– informować o narzędziach edukacyjnych NCEŻ (aplikacji mobilnej Zdrowa Mama oraz grze „Zdrowice – graj na zdrowie!”),
– promować portal ncez.pl jako „źródło wiarygodnych, funkcjonalnych i zrozumiałych treści informacyjnych i edukacyjnych”.
Działania PR mają być skierowane w szczególności do dziennikarzy mediów ogólnopolskich i regionalnych zajmujących się tematyką zdrowotną, a także influencerów, blogerów i innych liderów opinii tematyki zdrowotnej, którzy działają na Facebooku i YouTubie. NCEŻ będzie oczekiwać od agencji m.in. zorganizowania spotkań briefingowo-warsztatowych dla dziennikarzy, przygotowania gazetowych wydawnictw specjalnych czy stworzenia materiałów wideo na użytek Facebooka i YouTube’a.
Termin nadsyłania zgłoszeń do przetargu upływa 31 sierpnia 2018 roku o godzinie 12:00. Oferty należy dostarczyć (osobiście, pocztą lub za pośrednictwem posłańca) w formie pisemnej na adres:
Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
ul. Powsińska 61/63
02-903 Warszawa
NCEŻ planuje zakończyć działania, których przedmiotem jest przetarg, w grudniu 2018 roku. Szczegóły przetargu dostępne są na stronie. (mp)
Zdjęcie główne: izz.waw.pl