Instytut Żywności i Żywienia rozstrzygnął przetarg na działania promujące prawidłowe odżywianie i zdrowy tryb życia. Jego zwycięzcą została agencja Solski Burson Marsteller.
W przetargu złożono 14 ofert, jedna została odrzucona. Poza wybraną agencją brały w nim udział: Andrzej Rembowski European Communication Group, First AiD, Healththink PR, Core PR, ITBC Communication, SO Kreatywna Komunikacja, Partner of Promotion, Cisnet.pl Centrum Informatyczno-Szkoleniowe, Studio-W, Fabryka Komunikacji Społecznej, Fischer & Zubek PR Partners oraz Imedia PR.
Solski BM wesprze program zapobiegania nadwadze i chorobom przewlekłym poprzez edukację w zakresie żywienia i aktywności fizycznej, powstający w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
Do zadań agencji należeć będzie za codzienną obsługę PR projektu oraz realizację własnych pomysłów działań PR, które zapewnią skuteczne dotarcie do grup docelowych a także zaangażują media w propagowanie projektu. Przy ocenie ofert stosowano kryterium ceny (70 proc. punktów) oraz oceniano pomysły przedstawiane przez agencje (30 proc.). (ks)