sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPrzetarg Instytutu Żywności i Żywienia rozstrzygnięty

Przetarg Instytutu Żywności i Żywienia rozstrzygnięty

Instytut Żywności i Żywienia rozstrzygnął przetarg na działania promujące prawidłowe odżywianie i zdrowy tryb życia. Jego zwycięzcą została agencja Solski Burson Marsteller.

W przetargu złożono 14 ofert, jedna została odrzucona. Poza wybraną agencją brały w nim udział: Andrzej Rembowski European Communication Group, First AiD, Healththink PR, Core PR, ITBC Communication, SO Kreatywna Komunikacja, Partner of Promotion, Cisnet.pl Centrum Informatyczno-Szkoleniowe, Studio-W, Fabryka Komunikacji Społecznej, Fischer & Zubek PR Partners oraz Imedia PR.

Solski BM wesprze program zapobiegania nadwadze i chorobom przewlekłym poprzez edukację w zakresie żywienia i aktywności fizycznej, powstający w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

Do zadań agencji należeć będzie za codzienną obsługę PR projektu oraz realizację własnych pomysłów działań PR, które zapewnią skuteczne dotarcie do grup docelowych a także zaangażują media w propagowanie projektu. Przy ocenie ofert stosowano kryterium ceny (70 proc. punktów) oraz oceniano pomysły przedstawiane przez agencje (30 proc.). (ks)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj