niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPrzetarg na promocję turystyczną Zatoki Gdańskiej rozstrzygnięty. Będzie ona kosztować 108 tys....

Przetarg na promocję turystyczną Zatoki Gdańskiej rozstrzygnięty. Będzie ona kosztować 108 tys. zł

Województwo pomorskie rozstrzygnęło przetarg na działania promujące ofertę turystyczną Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej. Zwyciężyła w nim firma EU Consult, oferując 108 tys. zł.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in.: przeprowadzenie badań wizerunkowych wśród turystów i żeglarzy, opracowanie księgi identyfikacji wizualnej, przygotowanie strategii komunikacji (obejmującej działania marketingowe oraz PR),opracowanie kreacji kampanii promującej Pętlę Żuławską i Zatokę Gdańską i przeprowadzenie konsultacji z gminami oraz zamawiającym.

Łącznie w przetargu złożono 10 ofert. Ocenie podlegało 6, przygotowanych przez firmy EU Consult, 2Pi Group (zaproponowała 281,6 tys. zł), konsorcjum firm Bluehill i Quality Watch (189 tys. zł), 2mgroup (177 tys. zł), Ageron Polska (118,5 tys. zł) i Formind (113,9 tys. zł). Organizator nie podał informacji o przyczynach wykluczenia pozostałych ofert.

Oferty były oceniane przy uwzględnieniu zaproponowanej ceny (90 proc. pkt) i zaproponowanego terminu wykonania zamówienia (10 proc. pkt.). (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj