PKP Intercity poinformowało o rozstrzygnięciu przetargu na świadczenie usług public relations, który ogłoszono w listopadzie 2017 roku.
Postępowanie wygrało Publicis Consultants, które od czerwca 2017 roku działa w strukturach Publicis Lion (Grupa Publicis). Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie rocznej strategii komunikacyjnej dla PKP Intercity, bieżący monitoring mediów, przygotowywanie informacji prasowych i ich dystrybucję, działania media relations oraz doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej. Po stronie agencji działania dla PKP Intericty będzie prowadził trzyosobowy zespół konsultantów, którym pokieruje Krzysztof Litwinek, Communication Director.
Ocenie podlegały m.in. projekty koncepcji promocji zmodernizowanych wagonów oraz strategii zarządzania sytuacją kryzysową.
Do przetargu przystąpiło sześć agencji public relations, ale PKP Intercity nie ujawnia ich nazw.
Umowa między stronami ma zostać zawarta na dwa lata z możliwością przedłużenia o kolejne sześć miesięcy. (jg)