Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju ogłosiło przetarg na kampanię promocyjno-informacyjnej dot. oleju rzepakowego. Budżet trzyletniej kampanii to dwa miliony euro.
Wnioski można składać do 13 września. PSPO, oprócz przygotowania działań marketingowych i eventowych, wymaga od agencji opracowania strategii PR. Grupami docelowymi są mieszkańcy średnich i dużych miast, które dbają o swoje zdrowie i preferują rodzinny styl życia. Celem kampanii jest także dotarcie do mediów.
„Tradycyjne działania public relations zostaną uzupełnione działaniami typu e-pr, blogging, cause i community marketing, trendsetting, które będą realizowane poprzez m.in. stworzenie interesujących, wiarygodnych komunikatów (np. w postaci e-mailów, filmików), artykułów prasowych, wypowiedzi na forach, umieszczanie komentarzy, inicjowanie dyskusji itp.” – czytamy w SIWZ
Stowarzyszenie zakłada także powstanie biura prasowego i Rady Programowej wspierającej prace Biura Prasowego w zakresie merytorycznej komunikacji. Kampania będzie realizowana na terenie Polski, Czech i Łotwy. Spójność komunikacji w odniesieniu do grup docelowych stanowi 20 proc. wartości oferty. (bs)