czwartek, 14 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPrzewidują przyszłość

Przewidują przyszłość

Specjaliści od marketingu i analitycy podejmują liczne dyskusje i zastanawiają się, jakie narzędzia PR i marketingowe będą skuteczne w roku 2005. Chcą dzięki temu skutecznie ulokować swoje budżety. W e-PR znajdziemy krótkie podsumowanie bieżącego roku i prognozy specjalistów na rok 2005 (na podstawie www.clickz.com). Najpopularniejszymi narzędziami e-marketingu i e-PR w roku 2004 okazują się być blogi i „zaplotkowany Internet”, pojawiły się również pierwsze publikacje na temat takich technik jak „word of mouth” i marketing wirusowy. Analitycy nie zapowiadają wielkich zmian. Blogi nadal będą bardzo popularne, z tą tylko różnicą, że ich treści można będzie czytać lub słuchać na komunikatorach i komputerach przenośnych.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj