czwartek, 21 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomości„Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”. To nowa strategia employerbrandingowa LPP

„Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”. To nowa strategia employerbrandingowa LPP

Gdańska spółka odzieżowa LPP, do której należą marki Sinsay, Reserved, Cropp, House i Mohito, w październiku 2024 roku poinformowała o wprowadzeniu nowej strategii employerbrandingowej. Hasło promujące kampanię „Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi” ma na celu zwrócenie uwagi przede wszystkim na dwa aspekty – produkt oraz stojących za nim pracowników.

W ramach działań employerbrandingowych spółka dąży do wypracowania nowej strategii komunikacyjnej i zbudowania wizerunku LPP jako atrakcyjnego pracodawcy. „Priorytetem jest uzyskanie synergii między działaniami employerbrandingowymi, strategią HR oraz celami biznesowymi tak, by LPP w branży detalicznej postrzegane było jako marka pierwszego wyboru na rynku pracy” – przekazano w komunikacie prasowym.

Nowa strategia komunikacyjna obejmuje uspójnioną komunikację wewnętrzna i zewnętrzną spółki, a także dopasowanie internetowej strony karierowej LPP oraz kanałów w social mediach do prowadzonej narracji, która ma odpowiadać na potrzeby przyszłych pracowników.

W ramach kampanii powstał spot reklamowy, który dostępny jest na kanale Discover LPP na YouTubie.

Jak podkreśla LPP, w prowadzonej komunikacji kluczowa jest autentyczność, dlatego w spocie pojawiają się pracownicy firmy wykonujący swoje codzienne obowiązki.

„Głównym bohaterem i początkiem opowieści o LPP jest produkt, jednak sercem i siłą są ludzie. Różni, kreatywni, odważni, a przede wszystkim inspirujący – dla firmy, kontrahentów i otoczenia. To dzięki ich energii gdańska spółka postrzegana jest na rynku jako poszukująca wciąż nowych dróg rozwoju, a jednocześnie sprawnie wdrażająca kolejne strategiczne projekty” – przekazała Katarzyna Rachwalska-Gröning, liderka zespołu ds. employer brandingu w LPP.

Nowa strategia employerbrandingowa jest efektem współpracy zespołów HR, działów przygotowania produktu, ominichannel, retail, a także logistyki. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj