Gdańska spółka odzieżowa LPP, do której należą marki Sinsay, Reserved, Cropp, House i Mohito, w październiku 2024 roku poinformowała o wprowadzeniu nowej strategii employerbrandingowej. Hasło promujące kampanię „Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi” ma na celu zwrócenie uwagi przede wszystkim na dwa aspekty – produkt oraz stojących za nim pracowników.
W ramach działań employerbrandingowych spółka dąży do wypracowania nowej strategii komunikacyjnej i zbudowania wizerunku LPP jako atrakcyjnego pracodawcy. „Priorytetem jest uzyskanie synergii między działaniami employerbrandingowymi, strategią HR oraz celami biznesowymi tak, by LPP w branży detalicznej postrzegane było jako marka pierwszego wyboru na rynku pracy” – przekazano w komunikacie prasowym.
Nowa strategia komunikacyjna obejmuje uspójnioną komunikację wewnętrzna i zewnętrzną spółki, a także dopasowanie internetowej strony karierowej LPP oraz kanałów w social mediach do prowadzonej narracji, która ma odpowiadać na potrzeby przyszłych pracowników.
W ramach kampanii powstał spot reklamowy, który dostępny jest na kanale Discover LPP na YouTubie.
Jak podkreśla LPP, w prowadzonej komunikacji kluczowa jest autentyczność, dlatego w spocie pojawiają się pracownicy firmy wykonujący swoje codzienne obowiązki.
„Głównym bohaterem i początkiem opowieści o LPP jest produkt, jednak sercem i siłą są ludzie. Różni, kreatywni, odważni, a przede wszystkim inspirujący – dla firmy, kontrahentów i otoczenia. To dzięki ich energii gdańska spółka postrzegana jest na rynku jako poszukująca wciąż nowych dróg rozwoju, a jednocześnie sprawnie wdrażająca kolejne strategiczne projekty” – przekazała Katarzyna Rachwalska-Gröning, liderka zespołu ds. employer brandingu w LPP.
Nowa strategia employerbrandingowa jest efektem współpracy zespołów HR, działów przygotowania produktu, ominichannel, retail, a także logistyki. (kn)