Niemiecki przewoźnik zrezygnował z hasła wykorzystywanego w kampaniach reklamowych w Wielkiej Brytanii. Obecny slogan „przygotuj się na zaskoczenie” za bardzo przypomina o ostatnich wydarzeniach. Jak informuje independent.co.uk, proces usuwania reklam rozpoczął się we wtorek, kilka godzin po katastrofie.
Linie promowały się w londyńskim metrze na nośnikach reklamy zewnętrznej. Po katastrofie lotniczej spowodowanej przez jednego z pilotów, przewoźnik zdecydowały się usunąć plakaty z wizerunkiem stewardessy oraz hasłem „Get ready to be surprised. Visit Germany” („Przygotuj się na zaskoczenie. Odwiedź Niemcy”), bo obecna forma promocji nie pasuje do kontekstu.
Rzeczniczka Transport for Londyn (TfT) potwierdza w rozmowie z portalem independent.co.uk, że niemiecki przewoźnik zwrócił się do nich z prośbą o usunięcie plakatów już w dniu katastrofy. Pozbyto się już około 65 ekranów reklamowych w londyńskim metrze, ale działania te jeszcze trwają. (mw)
Żródło: Twitter