Jak informuje Polityka, w Polskim Stronnictwie Ludowym powstało Koło Marketingu Politycznego i Public Relations. Działacze PSL mają pójść w ślady przewodniczącego Janusza Piechocińskiego, który jest określany jako „mistrz korzystania z Facebooka”.
PR-owe koło funkcjonuje przy Naczelnym Komitecie Wykonawaczym partii. Obecnie liczy 25 członków. Na jego czele stanął Tomasz Jędrzejczak, minister ds. kontaktów z parlamentem w Kancelarii Premiera. Przez najbliższe kilka miesięcy będą uświadamiać posłów, jak istotna jest komunikacja z elektoratem za pośrednictwem internetu. „Prezes Janusz Piechociński jest mistrzem korzystania z Facebooka i chcemy, żeby nasi działacze poszli w jego ślady” – zaznacza Jędrzejczak.
Jak czytamy w Polityce, PR-owe koło nie jest jedynym działającym w Stronnictwie. Od 3 lat funkcjonuje bowiem Koło Służby Zagranicznej, szkolące działaczy z protokołu dyplomatycznego. PSL ma nadzieję, że dzięki niemu uda się rozesłać po świecie ambasadorów, którzy będą przywiązani do ludowej tradycji. (ks)