Już 18 października 2024 roku w Warszawie odbędzie się PSPR Day 2024 –konferencja merytoryczna Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W jubileuszowym, 30. roku funkcjonowania organizacji hasłem spotkania będzie „Back to the Future”. Na uczestników czekają najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe.
Dyskusja o relacjach branży mediów i PR, analiza amerykańskiej kampanii wyborczej, polska premiera najnowszego branżowego raportu Global Alliance for PR and Communication Management – to niektóre z punktów tegorocznej agendy PSPR Day.
„PSPR Day to miejsce, gdzie nie tylko spotykają się najlepsi eksperci z naszego sektora, ale również rodzą się innowacyjne pomysły, które mogą wpłynąć na kształtowanie przyszłości public relations w Polsce. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa ze względu na szerokie spektrum tematów, jakie poruszymy – od bieżących obszarów związanych z komunikacją kryzysową w czasie powodzi aż po przyszłość relacji z mediami w czasach dynamicznych zmian” – mówi Cyprian Maciejewski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Program tegorocznej edycji PSPR skupia się na wyzwaniach i możliwościach, jakie stoją przed branżą obecnie i w nadchodzących latach, w tym na wpływie technologii cyfrowych na dobrostan pracowników branży PR oraz oczekiwań dotyczących działań z zakresu ESG w komunikacji. Poza dyskusjami w programie znalazły się wykłady oraz case studies członkiń i członków PSPR.
Elementem wydarzenia będzie też studio podcastowe działające podczas PSPR Day. To wspólna inicjatywa PSPR i agencji Lorem Ipsum Team, która jest członkiem wspierającym stowarzyszenia. – „Zapraszamy do wyjątkowych, dźwiękowych spotkań w czasie PSPR Day. Ich mottem będzie »PR. Wczoraj. Dziś. Jutro. Rozmowy na 30-lecie PSPR«” – zapowiada Renata Poreda, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Jak dodaje, z uczestnikami rozmawiać będą Paweł Zawadzki i Rafał Kątny, autorzy podcastu „Co rzecze Rzecznik”.
Wydarzenie poprowadzą członkowie PSPR z wewnętrznego Klubu Eksperckiego Rzeczniczek i Rzeczników Prasowych Katarzyna Kopeć-Ziemczyk oraz Tomasz Kułakowski.
PSPR Day w Centrum Konferencyjnym West Gate przy al. Jerozolimskich 92 w Warszawie, składać się będzie z dwóch części: konferencji merytorycznej oraz kolacji integracyjnej dla wszystkich uczestników konferencji.
Program PSPR Day 2024 to m.in.:
- Panel dyskusyjny o relacjach media – branża PR, w którym weźmie udział m.in. redaktorka naczelna PRoto.pl Małgorzata Baran
- „Approaching the Future 2024 – Trends in Reputation and Intangible Asset Management” – polska premiera raportu Corporate Excellence Centre for Reputation Leadership oraz Global Alliance for Public Relations and Communication Management
- Case studies członków i członkiń PSPR prezentujące m.in. nieszablonowe rozwiązania PR, o współpracy na linii agencja PR-klient, m.in. komunikacja kryzysowa branży ubezpieczeniowej w trakcie powodzi w 2024 roku, dobrostan cyfrowy dla specjalistów PR czy rewolucja w „zielonej” komunikacji.
Więcej szczegółów oraz pełny program konferencji można znaleźć na stronie. Tam też znajduje się link do zakupu biletów wstępu.
Bilety są dostępne dla wszystkich: zarówno członków, jak i osób spoza stowarzyszenia. Członkom PSPR przysługuje ulga 50 proc.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.