niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPublic Dialog finalistą międzynarodowego konkursu PR News’ Platinum Awards 2017

Public Dialog finalistą międzynarodowego konkursu PR News’ Platinum Awards 2017

Autorski projekt agencji Public Dialog, badanie zatytułowane „The role of corporate communication – Research campaign” ma szansę na nagrodę główną w kategorii Pro Bono Campaign w konkursie PR News’ Platinum Awards 2017.

Czytaj więcej: Rola komunikacji korporacyjnej – pierwsze badanie w Polsce

Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI przez instytut ARC Rynek i Opinia. Wzięło w nim udział 120 przedstawicieli firm polskich (77) i międzynarodowych (43) odpowiedzialnych za komunikację korporacyjną w przedsiębiorstwach zatrudniających minimum 250 osób.

Czytaj też: Reputacja ma znaczenie

W tegorocznej edycji konkursu PR News’ Platinum Awards firmy i instytucje z całego świata mogły zgłaszać projekty w 40 kategoriach. 14 września w hotelu Grand Hyatt w Nowym Jorku odbędzie się oficjalna gala, podczas której zostaną ogłoszeni zwycięzcy.

Public Dialog korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj