Agencja Public Dialog wygrała Project of The Year 2016 organizowany przez International Public Relations Network (IPRN). To pierwsza nagroda POTY przyznana polskiej agencji.
Projektem roku został: The first Polish Classic Automotive Auction realizowany w 2015 roku przez Public Dialog dla Ardor Auction. W finale znalazło się 10 projektów m.in. z Włoch, Rosji, Wielkiej Brytanii, Kanady, USA i Polski. Sporód nich jury wybrało zwycięzców w kategoriach:
B2B: The McOnie Agency (GB) za projekt: Sezing the moment- Saving Lives for GAAW
B2C: JPA Health Communications (USA) za projekt: Putting the Care in Rare dla Chiasma
IPRN powstało w 1995 r. i obecnie jest jedną z największych na świecie niezależną siecią skupiającą agencje PR. Organizacja posiada członków na całym świecie, pokrywając rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz Australię. Łączny przychód z fee członków IPRN wynosi 200 mln USD. W zrzeszonych firmach pracuje ponad 5000 specjalistów z obszaru komunikacji, którzy posiadając wiedzę na temat lokalnych rynków i globalny zasięg dla wszystkich klientów sieci, gwarantują sprofilowane strategie i kampanie komunikacyjne.
Więcej informacji na: www.IPRN.com