niedziela, 19 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościPublic relations lepsze niż marketing

Public relations lepsze niż marketing

Branża PR w kryzysie wyprzedza marketing, zyskują jednak tylko najsilniejsi – takie wnioski płyną z artykułu opublikowanego w Rzeczpospolitej.

Gazeta powołuje się na badania Veronis Sufler Stevenson zgodnie z którymi w USA w ostatnich dwóch latach stopniowo rosły wydatki na działania PR, podczas gdy budżety marketingowe były obniżane. Z drugiej strony z danych firmy StevensGouldPincus wynika, że blisko dwie trzecie firm zanotowało spadek przychodów.

„Zapewne dlatego, że firmy pokładały wiarę jedynie w największych(…)” – przeczytamy w Rzeczpospolitej.

Z artykułu dowiemy się, że przewaga PR nad marketingiem polega na tym, że jest on tańszy a równie skuteczny. Co więcej autor uważa, że na skutek rosnącej ilości kanałów komunikacyjnych (blogi, portale społecznościowe) PR zaczyna przejmować część działań do tej pory będących domeną marketingu. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj