środa, 16 października, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościPublicis Groupe i Fundacja Siepomaga z kampanią na rzecz powodzian

Publicis Groupe i Fundacja Siepomaga z kampanią na rzecz powodzian

8 października 2024 roku ruszyła kampania charytatywna „Po powodzi”, zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez agencje należące do Publicis Groupe. Akcja ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi, w tym Nysę, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki, Czechowice-Dziedzice, Ustroń, Pszczynę czy Krzyżanowice.

„Doskonale wiemy, że tragedia, która spotkała mieszkańców zniszczonych terenów, wkrótce zniknie z programów newsowych, a tam na miejscu wciąż trwa walka o przetrwanie. W takich momentach możemy udowodnić, że kreacja, zaangażowanie i współpraca ekspertów od marketingu, nowoczesnych technologii i komunikacji mają ogromną moc. Nasza kampania ma sprawić, że potrzeby ludzi dotkniętych tragedią wciąż będą nas poruszać i zachęcać do pomocy. Dziękuję naszym agencjom, Fundacji Siepomaga i wszystkim partnerom mediowym oraz retailmediowym, którzy zgodzili się dołączyć do naszej akcji. To jest ten moment, kiedy na pewno czujemy, że razem robimy więcej” – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.

W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, wideo do mediów społecznościowych i digitalu, formaty OOH i DOOH, artykuły do wybranych mediów oraz materiały digitalowe dla retailu. Stworzono także stronę internetową popowodzi2024.pl, która automatycznie przekierowuje do zbiórek utworzonych w portalu Siepomaga.pl. Platforma zrzekła się jakichkolwiek prowizji od darowizn, co oznacza, że do potrzebujących trafia 100 proc. wpłat. Jak przekazuje Publicis Groupe w komunikacie prasowym, każdy może zdecydować, który powiat chciałby wesprzeć. Dzięki temu akcja pomocy dla powodzian staje się nie tylko bardziej personalna, ale także bezpośrednia.

Źródło: youtube.com/powerofone9420

Kreacje przedstawiają adaptację głośnej akcji z 1997 roku, w ramach której powstał plakat „Pomocy” autorstwa Michała Bobrowskiego, ówczesnego Art Directora Leo Burnett. W obecnej odsłonie Bobrowski przygotował alfabet, który został użyty w tworzeniu kreacji z nazwami konkretnych miejscowości. W formatach wideo głosu użyczył lektor Łukasz Talik.

Za kreację wielokanałowej kampanii charytatywnej odpowiadają Leo Burnett Warszawa i Publicis Worldwide, za obsługę mediową – Spark Foundry i PMX, a za produkcję – Prodigious. Komunikacją PR zajmuje się agencja MSL.

Do akcji przyłączyły się również media. Powierzchni reklamowej i czasu antenowego bezpłatnie udzielą wydawcy online, w tym Agora, Bauer, Burda, Filmweb, Infor, Listonic, Polityka, Puls Biznesu, RASP, Teads, TVN Warner Bros. Discovery, Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, wydawcy telewizyjni, w tym TVN Warner Bros. Discovery, Polsat, Mea Salus, przedstawiciele OOH, w tym m.in. AMS, Clear Channel, IMS, Media Miejskie, Screen Network, Ströer, Synergic, Prasa Agora, Bauer, Polityka, Puls Biznesu, oraz retailerzy, w tym Empik, Leroy Merlin, Grupa OLX i Tik Tok reprezentujący media społecznościowe. Działania w wymienionych mediach będą prowadzone do końca listopada 2024 roku. (ao)

Zdjęcie główne: youtube.com/powerofone9420

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj