Operator komórkowy Rebtel w marcu 2018 roku dołączył do grona klientów Publiconu. Szwedzka firma w czerwcu pojawiła się na polskim rynku. Jej oferta jest skierowana tylko do mieszkańców Wrocławia. Kampania marki obejmuje budowanie sieci ambasadorów, działania online oraz reklamy w przestrzeni miejskiej Wrocławia.
W ramach współpracy Publicon odpowiada za wsparcie marki podczas wejścia na wrocławski rynek. Do zadań agencji należą działania PR, w tym m.in. media relations, a także przygotowanie eventów marki. Wśród zadań wrocławskiej agencji znalazło się także opracowanie kampanii promocyjnej i wizerunkowej.
Do obowiązków Publiconu należą też: copywriting i tłumaczenia, przygotowanie materiałów wideo i sesje zdjęciowe, wprowadzenie do kampanii obrandowanego food trucka marki oraz produkcja materiałów do kampanii.
Po stronie agencji za działania odpowiadają Dorian Zapata, Senior PR Manager, i Paulina Laufer-Orłowska, PR Manager.
Strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy. (mb)