Białostocka agencja Publicum PR nawiązała współpracę z ośmioma nowymi klientami. Od listopada zajmuje się między innymi Ośrodkiem Rehabilitacji Armedis, producentem mebli Arino House oraz białostockim klub fitness dla pań Mrs. Sporty. Agencja w ostatnich tygodniach ponadto podpisała umowy ze spółdzielnią mleczarską Bielmlek, litewską spółką obsługującą spedytorów Bunasta, butikiem „Moda i Szyk” oraz Axami, producentem luksusowej damskiej bielizny. Białostoccy specjaliści dodatkowo obsługują przedsiębiorstwo ENEA Ciepło, które do niedawna nosiło nazwę Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Białymstoku.
Publicum PR odpowiada za utrzymywanie relacji z mediami, prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz doradztwo komunikacyjno-wizerunkowe nowych klientów. Agencja ma ponadto koordynować ich działania promocyjne.
Podpisane kontrakty przewidują współpracę na okres od trzech miesięcy (Armedis, Bunasta, „Moda i Szyk”), przez sześć (Axami), do roku (Bielmlek). Arino i Mrs. Sporty podpisały umowę na czas nieokreślony. Nowe projekty to efekt działań własnych agencji oraz rekomendacji firm, które dotychczas współpracowały z agencją.
Z ramienia agencji za działania dla nowych klientów odpowiadają Patryk Dziejma, Social Media Director, oraz właściciel i dyrektor zarządzający agencji – Janusz Mroczkowski. (mp)