poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPublicum PR dla Koku Sushi

Publicum PR dla Koku Sushi

Od listopada 2018 roku Publicum PR odpowiada za obsługę franczyzowej sieci barów Koku Sushi. Do zadań agencji należą m.in. całościowe wsparcie komunikacyjne marki, prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), stworzenie biura prasowego klienta oraz budowanie jego wizerunku w mediach branżowych oraz lokalnych. Działania będą prowadzone zarówno w zakresie B2B, jak i B2C.

Z ramienia agencji prace na rzecz Koku Sushi prowadzi zespół kierowany przez Patryka Dziejmę, dyrektora ds. strategii i social mediów.

Klient sam zgłosił się do agencji, a umowę podpisano na sześć miesięcy. Koku Sushi nie korzystało wcześniej z usług agencji PR. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj