niedziela, 23 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPuckie Hospicjum przekonuje, że życie osób nieuleczalnie chorych może być szczęśliwe

Puckie Hospicjum przekonuje, że życie osób nieuleczalnie chorych może być szczęśliwe

W marcu 2025 roku Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio wystartowało z nową kampanią 1,5% pod hasłem „Good Time to DAJ”. Ma ona zwracać uwagę, że ostatnie chwile życia wcale nie muszą wiązać się z cierpieniem i bólem. Hospicjum stara się dotrzeć z przekazem, że życie pacjentów przebywających w ośrodkach może być pełne ciepła, bliskości i radości. W inicjatywę mogą zaangażować się także internauci w swoich kanałach w social mediach.

Organizatorzy kampanii po raz kolejny chcą przełamywać schematy i w swoich działaniach pokazać, że „czas umierania może być dobry”. Pracownicy hospicjum podkreślają, że codziennie dbają o to, aby życie chorujących było szczęśliwe. Kampania koncentruje się na prostym przekazie „Daj nieuleczalnie chorym żyć dobrze, do samego końca”.

Celem akcji jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców z przekazem, że „każda chwila, nawet ta trudna, zasługuje na to, by przeżyć ją z uśmiechem”. Swego rodzaju symbolem inicjatywy stały się zamknięte oczy i uśmiech. Motyw ten wykorzystano we wszystkich materiałach promocyjnych, w tym również w spotach.

W serii krótkich filmów bohaterowie zamykają oczy i… snują wspomnienia na temat chwil pełnych szczęścia i radości w ich życiu. Inicjatorzy akcji podkreślają, że dla chorych te momenty szczęścia wyglądają tak samo.

Kampania obejmuje działania w social mediach oraz w kanałach digital. W drugiej połowie kwietnia spoty będą również wyświetlane w kinach Helios. W działaniach promocyjnych inicjatorzy starają się pokazać, że pomoc nieuleczalnie chorym jest prostsza, niż mogłoby się wydawać i każdy z nas może przyczynić się do tego, że ostatnie chwile pacjentów ośrodka będą szczęśliwe.

Puckie Hospicjum zachęca do przekazania 1,5% swojego podatku na rzecz działalności ośrodka. Ponadto każdy może wziąć udział w wyzwaniu „#GoodTimeToDaj” – wystarczy opublikować zdjęcie z zamkniętymi oczami i uśmiechem w swoich kanałach w mediach społecznościowych i oznaczyć je hashtagiem „#goodtimetodaj”. W ten sposób organizatorzy chcą dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców z przekazem, że życie – nawet w obliczu choroby – pełne jest pięknych chwil. Do akcji są też zapraszani znane osoby z przestrzeni publicznej, do tej pory w wyzwaniu wzięli udział m.in. aktorzy Marta Malikowska i Piotr Trojan.

Źródło: instagram.com/piotrtrojan.insta

Za opracowanie koncepcji kampanii odpowiada agencja reklamowa DDB Warszawa. Papaya Films zajęło się produkcją spotów oraz sesją. Za działania komunikacyjne oraz zakup mediów odpowiedzialne jest 38Content Communication. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj