Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Puls Biznesu” i bankier.pl walczą z oszustwami internetowymi. Ruszyła specjalna kampania. 3 października 2024 roku wystartowała kampania promowana hasłem „scamming out! stop oszustwom internetowym!” zainicjowana przez redakcje „pulsu biznesu” i bankier.pl. ma ona na celu edukowanie polaków i wypracowanie rozwiązań zwiększających skuteczność walki ze scamem. jak podkreślają redakcje w komunikacie prasowym, w sieci pojawia się coraz więcej fałszywych reklam i oszukańczych stron internetowych, które podszywają się pod znane firmy i osoby. w ostatnim czasie w mediach społecznościowych zamieszczane są fałszywe aukcje na rzecz powodzian oraz fake newsy z szokującymi tytułami o rzekomych ofiarach powodzi, które mają na celu wyłudzenie wrażliwych danych użytkowników internetu. kampania „scamming out! stop oszustwom internetowym!” jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, jak i biznesu oraz decydentów. centralnym punktem akcji jest strona scammingout.pl, która gromadzi informacje związane z internetowymi oszustwami. dostarcza ona newsy dotyczące scamów w sieci, poradniki jak je rozpoznawać i się przed nimi chronić oraz artykuły eksperckie dotyczące tego, jakie rozwiązania mogą zapewnić społeczeństwu poczucie bezpieczeństwa. „wspólnie z partnerami tworzymy platformę wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu przeciwdziałania scamom finansowym. rozmawiamy ze specjalistami, jak walczyć z oszustwami. opisujemy metody przestępców i sposoby radzenia sobie z nimi w różnych krajach. będziemy wspólnie szukali rozwiązań zwiększających skuteczność walki ze scamami” – mówi eugeniusz twaróg, zastępca redaktora naczelnego pulsu biznesu oraz inicjator akcji. w trakcie kampanii redakcje mają podjąć także tematykę konkretnych momentów i wydarzeń, takich jak cybermonday, black week, świąteczne zakupy prezentów, fałszywe zbiórki charytatywne, które są szczególnie istotne z punktu widzenia internetowych oszustw. w ramach akcji powstał także specjalny spot. źródło: youtube.com/pulsbiznesu. kampania potrwa trzy miesiące. za jej koncepcję i treści odpowiadają redakcje pulsu biznesu i bankier.pl. akcja została objęta patronatem przez ministerstwo cyfryzacji, urząd ochrony konkurencji i konsumentów (uokik) oraz komisję nadzoru finansowego (knf). partnerami kampanii są pko bank polski, orlen, pzu, kir, mbank, nest bank i orange. partnerem komunikacyjnym jest agencja redraccoon. (ao).
3 października 2024 roku wystartowała kampania promowana hasłem „Scamming out! Stop oszustwom internetowym!” zainicjowana przez redakcje „Pulsu Biznesu” i bankier.pl. Ma ona na celu edukowanie Polaków i wypracowanie rozwiązań zwiększających skuteczność walki ze scamem.
Jak podkreślają redakcje w komunikacie prasowym, w sieci pojawia się coraz więcej fałszywych reklam i oszukańczych stron internetowych, które podszywają się pod znane firmy i osoby. W ostatnim czasie w mediach społecznościowych zamieszczane są fałszywe aukcje na rzecz powodzian oraz fake newsy z szokującymi tytułami o rzekomych ofiarach powodzi, które mają na celu wyłudzenie wrażliwych danych użytkowników internetu.
Kampania „Scamming out! Stop oszustwom internetowym!” jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, jak i biznesu oraz decydentów. Centralnym punktem akcji jest strona scammingout.pl, która gromadzi informacje związane z internetowymi oszustwami. Dostarcza ona newsy dotyczące scamów w sieci, poradniki jak je rozpoznawać i się przed nimi chronić oraz artykuły eksperckie dotyczące tego, jakie rozwiązania mogą zapewnić społeczeństwu poczucie bezpieczeństwa.
„Wspólnie z partnerami tworzymy platformę wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu przeciwdziałania scamom finansowym. Rozmawiamy ze specjalistami, jak walczyć z oszustwami. Opisujemy metody przestępców i sposoby radzenia sobie z nimi w różnych krajach. Będziemy wspólnie szukali rozwiązań zwiększających skuteczność walki ze scamami” – mówi Eugeniusz Twaróg, zastępca redaktora naczelnego Pulsu Biznesu oraz inicjator akcji.
W trakcie kampanii redakcje mają podjąć także tematykę konkretnych momentów i wydarzeń, takich jak CyberMonday, Black Week, świąteczne zakupy prezentów, fałszywe zbiórki charytatywne, które są szczególnie istotne z punktu widzenia internetowych oszustw.
W ramach akcji powstał także specjalny spot.
Źródło: youtube.com/pulsbiznesu
Kampania potrwa trzy miesiące. Za jej koncepcję i treści odpowiadają redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Akcja została objęta patronatem przez Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisję Nadzoru Finansowego (KNF). Partnerami kampanii są PKO Bank Polski, Orlen, PZU, KIR, mBank, Nest Bank i Orange. Partnerem komunikacyjnym jest agencja RedRaccoon. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Puls Biznesu” i bankier.pl walczą z oszustwami internetowymi. Ruszyła specjalna kampania. 3 października 2024 roku wystartowała kampania promowana hasłem „scamming out! stop oszustwom internetowym!” zainicjowana przez redakcje „pulsu biznesu” i bankier.pl. ma ona na celu edukowanie polaków i wypracowanie rozwiązań zwiększających skuteczność walki ze scamem. jak podkreślają redakcje w komunikacie prasowym, w sieci pojawia się coraz więcej fałszywych reklam i oszukańczych stron internetowych, które podszywają się pod znane firmy i osoby. w ostatnim czasie w mediach społecznościowych zamieszczane są fałszywe aukcje na rzecz powodzian oraz fake newsy z szokującymi tytułami o rzekomych ofiarach powodzi, które mają na celu wyłudzenie wrażliwych danych użytkowników internetu. kampania „scamming out! stop oszustwom internetowym!” jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, jak i biznesu oraz decydentów. centralnym punktem akcji jest strona scammingout.pl, która gromadzi informacje związane z internetowymi oszustwami. dostarcza ona newsy dotyczące scamów w sieci, poradniki jak je rozpoznawać i się przed nimi chronić oraz artykuły eksperckie dotyczące tego, jakie rozwiązania mogą zapewnić społeczeństwu poczucie bezpieczeństwa. „wspólnie z partnerami tworzymy platformę wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu przeciwdziałania scamom finansowym. rozmawiamy ze specjalistami, jak walczyć z oszustwami. opisujemy metody przestępców i sposoby radzenia sobie z nimi w różnych krajach. będziemy wspólnie szukali rozwiązań zwiększających skuteczność walki ze scamami” – mówi eugeniusz twaróg, zastępca redaktora naczelnego pulsu biznesu oraz inicjator akcji. w trakcie kampanii redakcje mają podjąć także tematykę konkretnych momentów i wydarzeń, takich jak cybermonday, black week, świąteczne zakupy prezentów, fałszywe zbiórki charytatywne, które są szczególnie istotne z punktu widzenia internetowych oszustw. w ramach akcji powstał także specjalny spot. źródło: youtube.com/pulsbiznesu. kampania potrwa trzy miesiące. za jej koncepcję i treści odpowiadają redakcje pulsu biznesu i bankier.pl. akcja została objęta patronatem przez ministerstwo cyfryzacji, urząd ochrony konkurencji i konsumentów (uokik) oraz komisję nadzoru finansowego (knf). partnerami kampanii są pko bank polski, orlen, pzu, kir, mbank, nest bank i orange. partnerem komunikacyjnym jest agencja redraccoon. (ao).