Gdy kurz po mundialu w Brazylii już opadł, PUMA startuje z globalną kampanią wizerunkową pod hasłem „Forever Faster” i podkreśla, że jest „najszybszą sportową marką na świecie”.
Forever Faster skupia się na zawodnikach-indywidualistach. W tym gronie znalazł się najszybszy człowiek świata Usain Bolt, takie sławy piłki nożnej jak: Mario Balotelli, Sergio Agüero, Marta Vieira da Silva; golfiści Rickie Fowler i Lexi Thompson oraz zespół Formuły Scuderia Ferrari.
Start kampanii w Polsce planowany jest na połowę sierpnia 2014. Lokalnie, najmocniejsza siła uderzenia kierowana będzie w obszar digital. Za wsparcie marki w zakresie public relations odpowiada zespół agencji SIGMA International w składzie: Kamila Żmijewska, Anna Janocha (lifestyle), Karol Witowski, Bartosz Sosnówka (performance). Strony nie zdradzają warunków porozumienia.
Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Zenith Optimedia Polska. Kreację i strategię globalną kampanii przygotowała agencja JWT Global. (es)