czwartek, 26 grudnia, 2024

Pyszne.pl wybrało Walk PR

Walk PR wygrało przetarg na obsługę serwisu do zamawiania jedzenia online Pyszne.pl, należącego do grupy Just Eat Takeaway.com. Współpraca rozpoczęła się w marcu 2024 roku, informację o niej podano jednak pod koniec maja.

Agencja zajmuje się komunikacją brandową, w tym współpracą z mediami czy działaniami influencer relations. Odpowiada za koordynację kampanii lokalnych i globalnych na polskim rynku, w tym m.in. Raportu Food Trendów Pyszne.pl czy aktywności w ramach partnerstwa Just Eat Takeaway.com z UEFA.

Z ramienia agencji działania dla tego klienta realizuje zespół pod kierownictwem Matyldy Żemajtis, Group Account Director, i Justyny Kiełtyki, Senior Account Manager. Strony nie ujawniają więcej szczegółów na temat kontraktu.

Wcześniej Pyszne.pl współpracowało z K+PR. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj