Na spotkaniu z przedstawicielami klubów Polskiej Ligi Piłkarskiej władze Związku zaprezentowały nowe logotypy rozgrywek 1. i 2. ligi. Identyfikacja ma obowiązywać od następnego sezonu.
Jest ona spójna z identyfikacją całego PZPN-u, wprowadzoną w kwietniu 2011 roku. Nowe symbole lig zarządzanych przez Związek przygotowała ta sama agencja – SaltPepper Brand Design.
Na spotkaniu z PLP prezes PZPN Zbigniew Boniek zaoferował klubom pomoc w poszukiwaniu partnerów biznesowych i sponsorów oraz nieodpłatne usługi marketingowe. „Związek chce zrobić z pierwszej ligi sztandarowe rozgrywki PZPN-u” – zaznaczył Michał Listkiewicz, prezes PLP.
„W gronie pierwszoligowych klubów mamy kilka pań-prezesów i nawet one mówiły, że nowe logo jest bardzo ładne, dynamiczne. Zostało jednogłośnie przyjęte i wejdzie w życie od nowego sezonu, czyli rozgrywek 2013/2014” – stwierdził Listkiewicz. (ks)