Polska spółka pisze na swojej stronie, że planuje rozpisać przetarg na wybór agencji do obsługi mediów społecznościowych PZU i PZU Życie. Firma, która zostanie wyłoniona w postępowaniu, będzie miała za zadanie wspierać osoby odpowiedzialne za komunikację socialmediową PZU pod względem technologicznym, strategicznym, narzędziowym, kreatywnym i koncepcyjnym.
PZU planuje poprzedzić przetarg procesem RFI (zapytania o informacje). Firmy, które są zainteresowane otrzymaniem oferty, powinny wysłać zgłoszenie na adres RFI_marketing@pzu.pl do 29 sierpnia 2017 roku włącznie.
Wiadomość powinna zawierać nazwę firmy, jej dane teleadresowe oraz dane osoby kontaktowej. Tematem koniecznie powinno być sformułowanie: „RFI agencja do obsługi social media”.
Jak podaje PZU, w postępowaniach prowadzonych przez państwową spółkę nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Więcej informacji na stronie spółki. (mp)