czwartek, 23 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościRachoń zadba o strategię

Rachoń zadba o strategię

Michał Rachoń, specjalista ds. PR, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego Dream Factory. Będzie odpowiedzialny za budowanie strategii relacji z mediami dla programów sponsorskich klientów firmy.
 
Nowy pracownik Dream Factory jest współtwórcą agencji specjalizującej się w tematyce sportowej – Materiały Dobrze Sprasowane, która zajmowała się między innymi obsługą PR-owską turniejów tenisowych (ATP i WTA), Tour De France dla Eurosport Polska oraz działaniami relacji z mediami w polskim golfie.

Rachoń wykłada na Podyplomowym Studium Marketingu Sportowego w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. W przeszłości pełnił funkcję rzecznika prasowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Dream Factory specjalizuje się w opracowywaniu strategii sponsorskich oraz zarządzaniu programami sponsorskimi w obszarze sportu. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj