czwartek, 17 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościRadio TOK FM z nowym logo i zapowiedzią zmian antenowych

Radio TOK FM z nowym logo i zapowiedzią zmian antenowych

Radio TOK FM zmienia logo po 27 latach obecności na polskim rynku mediowym. Rebranding to kolejny etap wprowadzanych w stacji zmian oraz zapowiedź odświeżenia radiowej ramówki.

Od początku marca 2025 roku funkcję redaktora naczelnego TOK FM pełni Maciej Głogowski, związany ze stacją od ponad 20 lat. Pod jego kierunkiem prowadzone są prace nad zmianami w ramówce, które mają odpowiedzieć na oczekiwania współczesnych odbiorców.

„Rebranding to element szerszego procesu transformacji TOK FM. Rozpoczęliśmy od powołania nowego redaktora naczelnego, teraz zmieniamy identyfikację wizualną, a kolejnym krokiem będzie odświeżenie ramówki. To świadomie zaplanowany kierunek, który ma wzmocnić pozycję TOK FM jako źródła sprawdzonych informacji, pogłębionej publicystyki i lidera na rynku podcastów” – wyjaśnia Adam Fijałkowski, dyrektor programowy i wiceprezes Grupy Eurozet.

Jak podkreśla TOK FM, nowe logo to nie tylko zmiana wizualna, lecz także odpowiedź na oczekiwania słuchaczy oraz ewolucję w świecie mediów. „Nowa identyfikacja graficzna TOK FM łączy to, co najważniejsze w DNA stacji – rzetelność, jakość i niezależność – z nową energią i rozwojem” – przekazują przedstawiciele stacji.

Centralnym elementem nowej identyfikacji wizualnej w dalszym ciągu pozostaje dobrze rozpoznawalny „dymek dialogowy” – symbol marki od niemal 30 lat. Starano się jednak, aby odświeżone logo było „proste, współczesne i mocno osadzone w cyfrowej rzeczywistości”.

Nowa identyfikacja wizualna TOK FM będzie wprowadzana od 11 kwietnia 2025 roku we wszystkich kanałach komunikacji marki – od aplikacji mobilnej i strony internetowej po platformę podcastową i media społecznościowe. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj