Urząd Miejski w Radomiu zdecydował o ponownym wszczęciu postępowania w sprawie opracowania strategii marki miasta Radomia. Poprzednie zostało unieważnione pod koniec lutego 2009 z powodu błędu proceduralnego: w ofercie wpisano doświadczenie firm jako kryterium oceny ofert.
Artur Standowicz, dyrektor Kancelarii Prezydenta i jednocześnie Przewodniczący Komisji Przetargowej zapewnia, że nie zmieni się przedmiot zamówienia. Obejmuje one opracowanie dokumentu „Strategia i zarządzanie Marką Miasta Radomia’”wraz z opracowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej Marki oraz Wizualizacji Systemu Informacji Miejskiej.
Tryb prowadzenia postępowania również pozostał bez zmian: jest to ogłoszenie z negocjacjami.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zainteresowane podmioty mogą składać w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Radomiu do 20 marca 2009 r. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronach BIP Urzędu Miejskiego w Radomiu. (kk)