W Pulsie Biznesu można zapoznać się z kilkoma radami, jakich udziela nowemu prezesowi NBP Krzysztof Górski. Zdaniem prezesa Instytutu Marketingu Politycznego, prezes NBP „(…) może posłużyć za modelowy przykład łamania kilku podstawowych zasad PR”. Górski zwraca uwagę, że wizerunek osoby publicznej „(…) to coś więcej niż tylko miły uśmiech, przekonująca gestykulacja i inteligentne spojrzenie (…) Przede wszystkim liczy się osobowość i bagaż wnoszony ze sobą na scenę publiczną”.
Górski pisze też o wydarzeniach poprzedzających pojawienie się nowej postaci życia publicznego: „Ta jeszcze nie weszła, a już ma jakiś wizerunek. Jeśli zły, to od początku trzeba płynąć pod prąd”. Główna rada Górskiego dla nowego prezesa NBP brzmi: „(…) po pierwsze mądrze milczeć, po drugie mądrze milczeć, a po trzecie – jeśli musi coś zanucić, to niech to będzie przebój »Tradition« ze znanego musicalu”. (psp)