Radzimir Dębski, kompozytor i producent muzyczny, współpracuje z marką Wyborowa w ramach projektu #SłuchajMiasta. 21 stycznia miała miejsce premiera stworzonego z tej okazji utworu „3 cities”.
JIMKA i markę Wyborowa połączyła fascynacja nocnym życiem trzech metropolii: Warszawy, Paryża i Nowego Jorku. W utworze Dębski łączy te trzy różne światy. „Miasta nocą mają w sobie coś niezwykłego. Po zmroku jest zupełnie inaczej – widzę rzeczy, których w ciągu dnia nie zauważam, kolory są mocniejsze, bardziej nasycone, dźwięki są czystsze” – wyjaśnia. Efektem tej współpracy, poza utworem i klipem „3 cities”, jest limitowana edycja wódki Wyborowa, sygnowana symbolami trzech miast: warszawską Syrenką, paryską Wieżą Eiffla i nowojorską Statuą Wolności. Marka zorganizuje też koncert z udziałem Radzimira Dębskiego.
Fot. materiały prasowe
Za pomysł i realizację projektu #SłuchajMiasta odpowiedzialna jest agencja buzz. Za działania PR odpowiada natomiast MSL Group. (mb)