Z początkiem czerwca 2024 roku do zespołu Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link4 dołączył Rafał Jakubowiak, który został dyrektorem pionu marketingu. W ostatnim czasie na tym stanowisku był wakat.
W nowej roli zajmie się kierowaniem zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką i komunikację ubezpieczyciela.
Rafał Jakubowiak ma ponad 15 lat doświadczenia w branżach FMCG, finansów, wellness&hospitality oraz furniture. Jest współzałożycielem start-upu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami.
Był on związany z Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał za rozwój obszaru hospitality&wellness. Wcześniej umiejętności marketingowe i liderskie zdobywał w The Coca-Cola Company, gdzie odpowiadał za rozwój i relaunch najważniejszych marek oraz kluczowe projekty, takie jak UEFA Euro 2012. Wprowadzał również nowe strategie długoterminowego rozwoju portfolio firmy. Jako kierownik marketingu w zespole centralnym CEE The Coca-Cola Company odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki Smartwater na ponad dziesięciu rynkach w Europie. Poprzednio pracował też w mBanku.
Jakubowiak jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu leadership i digital marketingu. (ao)