W marcu 2025 roku biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię reklamową „Będzie co wspominać”. Inicjatywa ma na celu podkreślenie „wyjątkowego” charakteru wycieczek objazdowych jako źródła niepowtarzalnych wspomnień. Akcja koncentruje się zarówno na odwiedzanych miejscach, jak i na emocjach, które towarzyszą podróżnikom i pozostają z nimi na długo.
Jak zaznacza Rainbow, wycieczki objazdowe łączą ludzi, dostarczają wyjątkowych przeżyć i pozwalają na chwilę oderwania się od codzienności. Kampania biura podróży jest odpowiedzią na rosnącą tęsknotę za prawdziwymi doświadczeniami. Inicjatywa ta jest opowieścią o podróżach, które są czymś więcej niż tylko odwiedzaniem nowych miejsc – są także zbiorem momentów, do których chce się wracać i dzielić z bliskimi.
Kampania „Będzie co wspominać” nie skupia się na klasycznych przewodnikowych atrakcjach. W płynącym z akcji przekazie najważniejsze są emocje i historie, które powstają w trakcie podróży. Rainbow wspomina, że to chwile spontanicznych rozmów przy lokalnym posiłku, śmiechu podczas wspólnej wyprawy czy wzruszenia na widok zapierającego dech w piersiach krajobrazu sprawiają, że wycieczka objazdowa staje się czymś „wyjątkowym”.
Key visual akcji ma nawiązywać do interfejsu smartfona, który służy do gromadzenia wspomnień. Przypomina on ekran aparatu w trakcie robienia zdjęcia podczas podróży na tle atrakcji.
Działania prowadzone są w telewizji, kinie, przestrzeni miejskiej, prasie, kanałach online, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży Rainbow, a także na lotniskach.
Akcja powstała we współpracy z TWIN digital collective. (ao)