W magazynie Home&Market opublikowano Kliencki Ranking Agencji Public Relations. Ranking powstał na podstawie ocen wystawianych agencjom PR przez klientów instytucjonalnych. Dominika Górska, autorka artykułu, pisze: „sondaż został przeprowadzony na przełomie kwietnia i maja 2007 roku wśród firm znajdujących się w rankingach Home&Market: 400 Największych Przedsiębiorstw Produkcyjnych i 500 Najlepszych Firm Handlowo-Usługowych.” Oceniano: współpracę z klientem, wiedzę, znajomość tematyki, jakość obsługi, relacje z mediami, efektywność. Na ostateczny wynik wpływu nie miały: zysk, przychód i liczba zatrudnionych w agencji osób.
Pierwsze miejsce zajęła agencja Primum PR, drugie NBS Public Relations, trzecie Alert Media Communications, kolejne: Glaubicz Garwolińska Consultants, Twenty Four Seven PR. W magazynie Home&Market dostępne są pełne wyniki, można także przeczytać o dokonaniach zwycięskich agencji i dokładną analizę punktów przyznanych w poszczególnych kategoriach. (ml)