Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Rankomat.pl z nową platformą komunikacyjną. Łączy cyfrowe narzędzia z eksperckim doradztwem. w marcu 2025 roku porównywarka ubezpieczeń rankomat.pl powiadomiła o powstaniu nowej platformy komunikacyjnej realizowanej pod hasłem „z małą pomocą rankomatu”, a tym samym starcie kampanii, która ma na celu zbudowanie zaufania wobec marki wśród odbiorców oraz przełamanie barier związanych z samodzielnym wyborem ubezpieczeń online. rankomat.pl oferuje produkty ubezpieczeniowe oraz wsparcie agentów i zakup optymalnie dobranej polisy. firma postanowiła ruszyć z nową strategią komunikacji, która ma za zadanie pokazać, że cyfrowe narzędzia mogą iść w parze z eksperckim doradztwem, a także stanowić odpowiedź na kluczowe wyzwania rynku ubezpieczeń. „w wielu codziennych sytuacjach pragniemy mieć kontrolę nad własnymi decyzjami, chcemy mieć sprawczość. z naszych badań wynika, że klienci cenią sobie możliwość podejmowania własnych decyzji, ale często potrzebują potwierdzenia, że ich wybór jest najlepszy. i tutaj pojawia się rankomat – cichy partner, który wspiera użytkowników w tym procesie. dzięki nam klienci czują się jak eksperci, mają poczucie kontroli, a dodatkowo zawsze mogą liczyć na pomoc certyfikowanych agentów ubezpieczeniowych” – mówi łukasz wyrzykowski, cmo rankomat.pl. kampania jest promowana w telewizji za pomocą 15- i 30-sekundowych spotów, a także w internecie przez materiały wideo, w tym krótkie i długie formy, kreacje performance oraz stronę www. działania obejmują też media społecznościowe. za stworzenie filmów odpowiada dom produkcyjny film reaktor. źródło: youtube.com/rankomat. rankomat.pl wraz z powstaniem nowej platformy wprowadził także jingiel, który będzie towarzyszył działaniom komunikacyjnym marki. twórcą dźwięku jest artysta stanisław bukowski. za opracowanie i wprowadzenie platformy odpowiada agencja 180heartbeats + jung von matt. kampania ta stanowi początek współpracy agencji z firmą. za strategię mediową oraz pozostałe działania komunikacyjne marki odpowiada wybrana w wyniku przetargu agencja mediowa spark foundry. (ao).
W marcu 2025 roku porównywarka ubezpieczeń Rankomat.pl powiadomiła o powstaniu nowej platformy komunikacyjnej realizowanej pod hasłem „Z małą pomocą Rankomatu”, a tym samym starcie kampanii, która ma na celu zbudowanie zaufania wobec marki wśród odbiorców oraz przełamanie barier związanych z samodzielnym wyborem ubezpieczeń online.
Rankomat.pl oferuje produkty ubezpieczeniowe oraz wsparcie agentów i zakup optymalnie dobranej polisy. Firma postanowiła ruszyć z nową strategią komunikacji, która ma za zadanie pokazać, że cyfrowe narzędzia mogą iść w parze z eksperckim doradztwem, a także stanowić odpowiedź na kluczowe wyzwania rynku ubezpieczeń.
„W wielu codziennych sytuacjach pragniemy mieć kontrolę nad własnymi decyzjami, chcemy mieć sprawczość. Z naszych badań wynika, że klienci cenią sobie możliwość podejmowania własnych decyzji, ale często potrzebują potwierdzenia, że ich wybór jest najlepszy. I tutaj pojawia się Rankomat – cichy partner, który wspiera użytkowników w tym procesie. Dzięki nam klienci czują się jak eksperci, mają poczucie kontroli, a dodatkowo zawsze mogą liczyć na pomoc certyfikowanych agentów ubezpieczeniowych” – mówi Łukasz Wyrzykowski, CMO Rankomat.pl.
Kampania jest promowana w telewizji za pomocą 15- i 30-sekundowych spotów, a także w internecie przez materiały wideo, w tym krótkie i długie formy, kreacje performance oraz stronę www. Działania obejmują też media społecznościowe. Za stworzenie filmów odpowiada dom produkcyjny Film Reaktor.
Źródło: youtube.com/rankomat
Rankomat.pl wraz z powstaniem nowej platformy wprowadził także jingiel, który będzie towarzyszył działaniom komunikacyjnym marki. Twórcą dźwięku jest artysta Stanisław Bukowski.
Za opracowanie i wprowadzenie platformy odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Kampania ta stanowi początek współpracy agencji z firmą. Za strategię mediową oraz pozostałe działania komunikacyjne marki odpowiada wybrana w wyniku przetargu agencja mediowa Spark Foundry. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Rankomat.pl z nową platformą komunikacyjną. Łączy cyfrowe narzędzia z eksperckim doradztwem. w marcu 2025 roku porównywarka ubezpieczeń rankomat.pl powiadomiła o powstaniu nowej platformy komunikacyjnej realizowanej pod hasłem „z małą pomocą rankomatu”, a tym samym starcie kampanii, która ma na celu zbudowanie zaufania wobec marki wśród odbiorców oraz przełamanie barier związanych z samodzielnym wyborem ubezpieczeń online. rankomat.pl oferuje produkty ubezpieczeniowe oraz wsparcie agentów i zakup optymalnie dobranej polisy. firma postanowiła ruszyć z nową strategią komunikacji, która ma za zadanie pokazać, że cyfrowe narzędzia mogą iść w parze z eksperckim doradztwem, a także stanowić odpowiedź na kluczowe wyzwania rynku ubezpieczeń. „w wielu codziennych sytuacjach pragniemy mieć kontrolę nad własnymi decyzjami, chcemy mieć sprawczość. z naszych badań wynika, że klienci cenią sobie możliwość podejmowania własnych decyzji, ale często potrzebują potwierdzenia, że ich wybór jest najlepszy. i tutaj pojawia się rankomat – cichy partner, który wspiera użytkowników w tym procesie. dzięki nam klienci czują się jak eksperci, mają poczucie kontroli, a dodatkowo zawsze mogą liczyć na pomoc certyfikowanych agentów ubezpieczeniowych” – mówi łukasz wyrzykowski, cmo rankomat.pl. kampania jest promowana w telewizji za pomocą 15- i 30-sekundowych spotów, a także w internecie przez materiały wideo, w tym krótkie i długie formy, kreacje performance oraz stronę www. działania obejmują też media społecznościowe. za stworzenie filmów odpowiada dom produkcyjny film reaktor. źródło: youtube.com/rankomat. rankomat.pl wraz z powstaniem nowej platformy wprowadził także jingiel, który będzie towarzyszył działaniom komunikacyjnym marki. twórcą dźwięku jest artysta stanisław bukowski. za opracowanie i wprowadzenie platformy odpowiada agencja 180heartbeats + jung von matt. kampania ta stanowi początek współpracy agencji z firmą. za strategię mediową oraz pozostałe działania komunikacyjne marki odpowiada wybrana w wyniku przetargu agencja mediowa spark foundry. (ao).