poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościRaport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media czerwca - sezonu ogórkowego brak

Raport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media czerwca – sezonu ogórkowego brak

Mimo wakacyjnego czasu media nie przestają skupiać się na kwestiach polityki, ekonomii i afer – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Słoneczny czerwiec nie wprowadził do mediów letniego rozleniwienia. Sposoby finansowania działalności partii politycznych, problemy Hanny Gronkiewicz-Waltz w związku z możliwym referendum w sprawie jej odwołania oraz „filantropijna” działalność Wojciecha Fibaka rozpaliły atmosferę przekazów medialnych.

W czerwcu najwięcej doniesień opublikowano za Gazetą Wyborczą, na drugim miejscu jest Rzeczpospolita, za nią tygodnik Polityka. W ścisłej czołówce znalazły się też Wprost i TVN24.

zobacz pełny raport

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj