piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościRaport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media lutego: polityka - potem długo, długo nic

Raport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media lutego: polityka – potem długo, długo nic

Związki partnerskie, starcia na linii Anna Grodzka – Krystyna Pawłowicz, doświadczenia Władysława Serafina z drogówką, zmiany, sojusze i rozstania po obu stronach sceny politycznej – luty był miesiącem polityki jak żaden do tej pory – prawie co czwarta cytowana informacja dotyczyła tego tematu. Najczęściej źródłem tych wiadomości była Gazeta Wyborcza – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej cytowaną stacją radiową było RMF FM, wśród stacji telewizyjnych zwyciężył TVN 24.

Cały raport

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj