niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościRaport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media pod znakiem Amber Gold

Raport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media pod znakiem Amber Gold

Amber Gold – pod tym pojęciem kryje się nie tylko parabank Marcina Plichty. Ważnym wątkiem są tu też powiązania Michała Tuska ze sprawą, a stąd już blisko do udziału samego premiera – tym żyły media w sierpniu. W tym czasie najczęściej cytowanym medium, również w kontekście Amber Gold, była Gazeta Wyborcza – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów sierpnia znalazła się Rzeczpospolita, na trzecim – tygodnik Wprost. W rankingu stacji telewizyjnych prowadzi TVN24, wśród rozgłośni – RMF FM, a najczęściej cytowanym portalem internetowym była gazeta.pl.

Zobacz więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj