piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościRaport IMM: Rebranding sposobem na zaistnienie w social media

Raport IMM: Rebranding sposobem na zaistnienie w social media

Rebranding Ery wyniósł prezesa PTC Miroslava Rakovskiego na pierwsze miejsce w drugiej edycji rankingu „bossów polskiej gospodarki” w social media. Oznacza to, że w mediach społecznościowych Rakovski był najczęściej komentowanym spośród prezesów największych polskich przedsiębiorstw branż: telekomunikacyjnej, bankowej, ubezpieczeniowej i energetycznej. Na drugim miejscu znalazł się Michał Szubski z PGNiG, a na trzecim – Maciej Witucki z TP SA. Lider poprzedniego zestawienia, Zbigniew Jagiełło z PKO BP, spadł na szóste miejsce.

Gdzie, jak i o którym prezesie rozmawiają internauci? – zobacz wyniki badania „Bossowie gospodarki w social media”, wykonanego w ramach projektu Kompas Social Media.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj