Firmy Kantar Millward Brown i Kantar TNS wspólnie przygotowały raport, w którym prezentują dziewięć obszarów trendów konsumenckich. Źródłem danych są badania społeczne i marketingowe oraz obserwacje badaczy rynku i opinii.
Prace nad trendami konsumenckimi rozpoczął w 2012 roku zespół pod kierownictwem dr. Piotra Łukasiewicza z Kantar Millward Brown, a kolejne wersje raportu były aktualizowane. Tegoroczna edycja to nowa odsłona projektu, która zawiera obserwacje pochodzące ze źródeł międzynarodowych i lokalnych oraz zarówno dane statystyczne, jak i insighty konsumenckie.
Kliknij w obrazek, aby go powiększyć
Jak podkreślają twórcy, dużą rolę w poszukiwaniu przykładów, analizowaniu materiału i proponowaniu schematów wyjaśniających odgrywają badacze. Od początku 2017 roku nad Trendozbiorem pracuje wspólny zespół Kantar Millward Brown i Kantar TNS, co ma dawać projektowi bazę eksperckich obserwacji i doświadczeń.
Kantar Trendozbiór 2017 to raport, który może służyć jako źródło wiedzy o konsumentach, ale też materiał warsztatowy, pozwalający realizować projekty koncepcyjne i aktywacyjne – twierdzą autorzy raportu.
Więcej informacji o Trendozbiorze można znaleźć na stronie. (pk)